Jag - En raggsocka

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Rauður - 12 april 2011 14:15

Idag har vi busat i hagen rätt ordentligt jag och killarna ! De fick jaga mig, men jag vänder ju snabbare än åtminstone de två största, så dem hannn jag undan från, men Busen han var en rackare på att vända snabbt !

När han kom ikapp mig så reste vi oss mot varandra och låtsas busade, sedan bar det av iväg igen. De störa två hängde med så gott de kunde !

Skoj hade vi i alla fall, och jag blev rätt törstig fast det inte var jättevarmt ute, men med min tjocka päls blir en fort varm och trött.

När vi busat av oss så ställde vi oss att äta. Det smakade gott.

Senare blev det några lerrullningar.

Ha ha, matte får en del att göra om hon kommer förbi !

Hoppsan, hon var visst redan där !

Ovido - Quiz & Flashcards