Jag - En raggsocka

Alla inlägg under november 2009

Av Rauğur - 27 november 2009 14:30

Idag var jag ute på bus ! Det var jag och flera kompisar som drog en busrunda. men det berättar jag om lite senare ! Just nu hinner jag inte !

Av Rauğur - 27 november 2009 14:00

Travbanan idag, de var skoj sprang med Snót,Heljar, Vínur, Gletta och Katla..

de var rätt kul men de var lite anstängande idag...


      

Av Rauğur - 21 november 2009 14:00

Idag fick ja gå in med kompisarna (Gletta åh Katla) en sväng, de var rätt trevligt. Jag fick komma in och borstas och pysslas med sen tog annica ut mig i paddocken

och jag fick longeras lite. Sedan fick jag gå som handhäst lite och sen fick jag träna på den där läskiga svarta saken ni vet (pall kallades visst) och de funkade  bra idag den var inte lika läskig som sist.. hehe

         

  


  


  


        

Av Rauğur - 20 november 2009 12:00

Vet ni vad idag, när jag var i hagen så hörde jag annica och liz röst och en till,

dom prata om och fotografera och så då då när jag står där i min hage i godan ro så hör jag plötsligt Jadar gnägga så ja gnägga till honom och dom kom då förbi min hage och hälsade på. Jadar berätta då

att han hade fått vara inne bara för att han hade vaccin. och idag så sa

han att fick gå på en liten promenad med vinur och passade då på och gå förbi mig och hälsa på de var trevligt.. hehe ha en bra dag..


      

Av Rauğur - 17 november 2009 11:30

Idag föll första snön för i år de snöade faktiskt rätt mycket en av de två dagarna

och då vart de kanske 2 cm tjockt lager av snö men den hann dom tyvärr

inte ta bild på de var lite tråkigt men så kan e va,

den låg kvar i två dgr sen försvann den *suck*...


    

Ovido - Quiz & Flashcards