Jag - En raggsocka

Alla inlägg under augusti 2009

Av Rauđur - 20 augusti 2009 19:38


Här är en av mina kompisar som också är rätt så mätt för tillfället. Just den här dagen när vi fick besök i hagen var det en särskilt varm dag för att vara så sent på sommaren. Men det var så skönt i solen så vi bara stod och myste.



Av Rauđur - 20 augusti 2009 19:31


Här är en ny tagen bild på mig som "min matte" knäppte häromdagen i hagen. Dock gillar jag nog inte riktigt vinkeln för den visar min stora mage !

Men en lär väl "smalna av" fram emot hösten.



Av Rauđur - 20 augusti 2009 17:43


Ja här är några av de föl som föddes i vår flock i år. Överst har du ett av fölen som har en sk färgväxlare till mamma och en mörkbrun (snygg) pappa. Så troligen blir den här tjejen en färgväxlare säger hennes mamma. Men om du jämför bilderna under inlägget den 11 maj så ser du vad hon har vuxit. Det här lär bli en stor tjej det.

Sedan ser du några av de andra fölen tillsammans med sina mammor. Även de har vuxit en massa, men de två är två killar och lär nog bli riktigt snygga en dag de med.


  


  


Ovido - Quiz & Flashcards