Jag - En raggsocka

Alla inlägg under augusti 2010

Av Rauğur - 31 augusti 2010 18:00

Idag reds jag ut med Gletta och Anneli med liz på min rygg...

vi red mot nyskottet (hårsbäcksvägen) och strax innan nyskottet

så vände vi och red hemåt via lilla vilstena vägen och de har gått bra...

Jag reds mest i trav och skritt men även lite galopp och faktiskt även ca 5

meter i tölt hihi liz e nog riktigt nöjd då.. turen tog ca 2 timmar...

men de var skoj....

natti natt


Av Rauğur - 3 augusti 2010 19:45

Idag kom mattes dotter och hälsa på mig med liz i hälarna..

de var skoj och mysigt hon gosade med mig och fota en del på mig hehe ...

men annars har de varit en lugn dag mest... de händer inte så mycket

från liz sida just nu jag vet inte om har fullt yupp eller var de nu är men de är ändå alltid lika trevligt när hon hälsar på själv och även med andra...

måste nog säga att jag saknar arbetandet lite då och då...

jaja nu ska jag beta vidare bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards