Jag - En raggsocka

Alla inlägg under januari 2008

Av Rauğur - 11 januari 2008 14:30

Idag kom matte och hälsade på henne. Hon hade en rolig sak i handen som min kompis ville leka med. Men det fick han inte. Jag smittades av hans iver och ville gärna försöka jag med. Men matte hon bara skrattade och vred bort den där saken hela tiden.

Då stoppade jag mulen i hennes fick så kom min kompis åt hennes roliga sak i handen som han nästan tog. Han ruskade på huvudet och sedan försökte han igen och igen. Då tog min matte upp den där saken honn hade i handen - en kamera och dte lät om den så min kompis blev konfunderad. Jag själv, jag hittade en morots bit i mattes ficka jag och matte bara skrattade.


  



Av Rauğur - 10 januari 2008 14:30

Idag kom min husse på besök i hagen. Självklart måste jag ju komma och hälsa på honom. Han hade morötter med sig och bjöd mig på en. Jag tog den lite tveksamt, men upptäckte att det var gott, så jag letade reda på resten och åt upp den med.

Han hade också Jadars matte med sig så Jadar fick också morötter.


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards