Jag - En raggsocka

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Rauður - 6 november 2010 15:30

Idag blev de kvällstur med Liz. Det gick hyfsat bra, jag reds en hel del i galopp och trav.

Väl framme vid Liz jobb så fick jag gå in i stallet en stund. Av med utrustningen och så fick jag ett halstäcke på mig, sedan fick stå där under tiden Liz fixade med en del arbetsuppgifter och red andra hästar m.m

När allt var klart bar de av hemåt i mörker. Det var lite läskigt men rätt ok, vi var reflexerade över allt i princip hehe. Liz berömde mig ofta och rätt mycket under turen eftersom jag inte är van att ridas i mörker. Men allt gick bra. Väl hemma i stallet så blev jag ompysslad och fick ett halstäcke på mig (lånade ett borta vid Liz jobb). Jag fick mitt hö och nu ska jag sova. Natti Natti

Ovido - Quiz & Flashcards