Jag - En raggsocka

Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

paddock och sen ut..

Av Raušur - 27 februari 2010 15:47

 Reds i paddocken i lite skritt och trav men de var inte lätt för nu har de

blivit så varmt att de visa sig att snön hade halkat av från taket och

täcker halva paddocken så liz bestämde sig för att rida på mig ute tydligen för grinden öppnades och sen red liz ut i genom grinden och åt vilstena hållet,

hon skritta för de mesta och de funka bra knäpptes lite foton...



 så  fint hon står (förutom min sitts som kunde vart bättre) 




Så fin..

trav mot fotografen hehe och puffy ville hälsa på fotografen..


nu vänder vi på klacken hehe ;) och springer bortåt... i trav gick riktigt bra...

vacker jag e va? hehe

Nu travar lite hehe..

visst e hon söt där med sin blåsande man hehe :)

ouu läskigt de var visst en häst där.. (han blev lite rädd för henne) men hon bryr sig inte..men de hände bara att han följde med den här gången..

förutom att jag såg att jag sitter lite snett så tycker jag de har gått bra..


liz egen mening: hon var jätteduktig idag e nöjd med henne, nu fattas bara tölten som ska på plats heeh ;) hon reagera inte på nånting och hon både skritta trava och galopperade ute...

efter att jag hade ridits klart så fick jag filt på mig lite betfor och fick stå inne till kvällen sen fick jag gå ut för då hade jag torkat...

byebye


 
 
Moi

Moi

28 februari 2010 15:24

Ser fram emot foton snart !

http://www.buzfamily.bloggagratis.se

 
Villiros

Villiros

4 mars 2010 18:50

Ja vilken härlig häst hon är den tjejen, visst är det så. Vacker som få, temprament som är helt underbart och mysig stil. Javisst är hon vacker.

http://www.villiros.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Raušur - 5 maj 2011 17:02

Idag flyttade Kakan från oss och stallet. Jag kommer att sakna honom en hel del. Han var så stor och trygg och jag kunde söka lä bakom honom. Att vi dessutom hade samma färg gjorde ju att vi tyckte vi trivdes ännu mer tillsammans. Nu är jag ensam k...

Av Raušur - 4 maj 2011 20:45

Idag kom matte och tog in oss allihopa. Det hade varit lite kallare de senaste tre/fyra dagarna mot vad vi var vana vid, men det gjorde ingenting för vår del. Grabbarna hade täcken på sig, men jag har så mkt päls så jag klarade mig utan. När matte ...

Av Raušur - 3 maj 2011 18:30

Ja dte kan man lugnt säga om vädret idag. Vi hade varit ute hela dagen när det plötsligt frampå eftermiddagen kom några rejäla hagelskurar. Då sprang vi i hagen må ni tro, för det var inte kul med hagel på rumpan. Som tur var kom matte snart däreft...

Av Raušur - 2 maj 2011 17:45

Idag har det blåsit nästan hela dagen och det är inte kul alls. För att hålla oss varma så busade vi lite i hagen och jagade varandra. Då blev vi snabbt varma. Väl inne i stallet så fick vi mat och det var gott. Samtidigt var det väldigt skönt at...

Av Raušur - 1 maj 2011 19:15

Idag när matte tagit in oss alla så tog hon med mig på en promenad innan jag fick äta lite av middagen. Med oss var också dne lilla hunden somm varit med tidigare. Men idag var han lite mer lugn och nyfiken på mig. Matte gick/joggade/ och jag tölta...

Ovido - Quiz & Flashcards