Jag - En raggsocka

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Rauğur - 20 februari 2011 15:00

(Lizette gick hem emellan) Efter lunch kom liz upp till mig igen och gjorde i ordning mig för nästa lektion... och denna lektion fick jag lite repetion från förra lektionen och sen fick jag jobba i lite tölt med jämna mellanrum de var lite jobbigt men de var rätt kul.. liz fick beröm av människan på marken och sen fick vi sluta för idag...


      

Av Rauğur - 20 februari 2011 10:30

Idag fick jag jobbas i paddocken, först fick vi gå runt i paddocken lite, sen satte människan på marken en s.k ring runt min hals och så sa han en del m.m., sen börja liz driva mig framåt och så sa människan på marken nåt om att vi skulle stanna och liz skulle bara ta lite i ringen och lite i tyglarna m.m så skulle jag stanna och de tog ett par ggr men jag lärde mig de rätt snart, de var rätt intressant dessutom liz behövde knappt ta mig i munnen efter ett tag, hon behövde bara sätta sig i rätt position så stanna jag och använda rösten lite förstås..


        Lite bilder...


sen prövade vi på backning med ringen och de tog längre tid men jag förstod tillslut de med men de blev lite kaos i mitt huvud lärt mig två nya saker på en lektion som i princip är likadana för mig så ni kan ju kanske förstå att de blev lite kaos i huvudet men som sagt tillslut förstod jag och kunde skilja på dom två sakerna lite bättre, sen fick jag gå in med täcke på i boxen.. och äta min lunch god fortsatt fm..



Ovido - Quiz & Flashcards