Jag - En raggsocka

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Rauđur - 10 januari 2011 14:45

Idag red Liz ut på mig vi red mot hårsbäck, de blev mest bara galopp men lite tölt och en del trav oxå.. jag reds i sällskap med Caddie, Cim och Gletta de var trevligt och rätt roligt... vi tänkte rida lilla vilstena rundan men viskulle få möte längre fram spå vi pulsade halva sträckan ner mot vilstena och sen upp och vidare mot hårsbäck och de gick bra förutom att Liz var tvungen och kliva av efter ett tag bar för sadeln höll på och åka runt så hon hoppa av och sadla om hehe sen bar de iväg hemåt, mest bara i galopp men även en del skritt och lite tölt.. väl hemma vid stallet igen så skrittades jag av llite i paddocken och sen fick jag gå in blev ompysslad och fick mitt fleéce täcke på mig.. de var varmt och gosigt, nu blir de till och vila ett par timmar natti natt..


Ovido - Quiz & Flashcards