Jag - En raggsocka

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Rauður - 16 september 2010 17:00

Idag verkades jag och skoddes de var inte alls kul även fast liz var där var de inte kul.. jag reste mig ca tre ggr när han skodde min högra framfot och reste mig

en gång när han skodde min vänstra framfot... båda bak däremot gick bättre men

jag försökte ändå protestera lite men de gick inte lika bra...

tillslut var de över då var jag nöjd men sen kom han med någon spruta av något slag som smakade lite annorlunda men jag svalde de ändå de kallades visst "avmaskning" så nu är jag "avmaskade" oxå.. fick gå ut i hagen efteråt med Thula för liz skulle tydligen rida sin häst och hennes mamma skulle rida sin häst så de var bara jag och Thula som fick gå ut i hagen...


god fortsatt kväll..

Ovido - Quiz & Flashcards