Jag - En raggsocka

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Raušur - 18 oktober 2010 19:30

Senare på kvällen kom liz och hennes mamma upp till oss i stallet och då fick vi gå ut i en ny hage de var lite kul faktiskt så, så fort vi släpptes så sprang jag och Gletta ikapp ut i hagen och börja beta av de lite kalla men saftiga gräset och troligen ska vi stanna i den hagen resten av vintern.. men de visar sig... nu ska jag beta vidare natti natt..

Av Raušur - 18 oktober 2010 10:00

Reds på långtur denna gång med och även denna gång med en som vägde lite mer än liz men de gick bra, men den här gången red vi först lilla vilstena

rundan och sen vidare igenom byn och förbi liz en sväng och sen red vi upp mot högsberga, förbi lösdriften och sen vidare mot stallet.. väl inne i stallet så pysslades jag om och sen fick jag ett hals täcke på mig och så min betfor förstås ;) mums mums... P.s vi reds mest i trav och galopp men även skritt och så lite tölt oxå.. D.s

Ovido - Quiz & Flashcards