Jag - En raggsocka

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Rauður - 14 januari 2010 17:30

Go kväll!

Idag blev ja longerade med allt på..

d.v.s. ett helt träns, hela sadel utrustning

och så fick jag trava och skritta några varv med

de på.. sen tog liz in mig i boxen hängde på mig igen..

men eftersom de var så mycket runt omkring så var jag

lite nervös och jag tror även liz var lite nervös att hon skulle

göra bort sig för alla som var där (Ida, Erik(idas sambo), Gisli

och Theresia.. men säg inget om de) hehe..

men ialla fall hon hängde på mig igen dårå några ggr, sen ställde hon

sig i den s.k stigbygeln några ggr och sen satte hon sig på mig några ggr...

de gick bra även fast jag var lite nervös av all rörelse runt omkring mig...


Efter avklarad lektion fick jag bli ompysslad och sen gå ut till kompisarna

och äta mitt kvällshö de var gott... god natt allihop...


Ovido - Quiz & Flashcards