Jag - En raggsocka

Alla inlägg under februari 2010

Av Rauğur - 6 februari 2010 14:53

Fick jobbas lite med idag.. jag fick tränset och sadeln på mig och sen fick

pallen flyttas lite runt mig och de gick bra.. sen öva liz på att

kliva upp och ner på pallen de funka... sen hängde hon lite på mig

de funka bra sen satte hon sig upp på mig och även de gick bra (var i stallgången)

sen gick vi ut i paddocken och gjorde samma  övningar fast de var lite obehagligare men de funka ändå ganska bra... sen leddes jag runt ett och ett halvft varv i paddocken och sen var ja klar... hon vill ju inte pressa mig

för mycket.. fick betfor och sen gå ut...

Av Rauğur - 4 februari 2010 12:30

idag fick jag följa med Jerry som handhäst

ut på en liten sväng funkade bra det var

ganska trevligt faktiskt och nu har jag föresten två hingstar

i närheten av min hage den ena e Dropi och den andra är Leikur...

fina pojkar tycker jag hehe och även Katla och Gletta tycker de har dom

berättat för mig hehe Snót verkar oxå gilla dom hehe..

Ovido - Quiz & Flashcards